2010. május 21., péntek

Magyarázat

Esküszöm legszívesebben az ágy alá bújnék szégyenemben.
Már nagyon régen volt friss, de sajnos most se tudok kecsegtető hírekkel szolgálni.
Carrie, a nővérem szokott vállalkozni olyanra, hogy megír egy-egy fejezetet helyettem.
Így volt ez az ötödik fejezettel,és a következő fejezettel is ez lesz, csakhogy most ő nem ér rá, mivel szakdogaleadási a határideje van. Mondanám, hogy megírom én a következő fejezetet, de vannak részletek, amelyeket én nem tudok, és nem is árul el nekem, szóval ez kizárva. Marad a várakozás.
Kérlek szépen titeket legyetek türelmesek.
Már szégyenlem magam, de sajnos nem tudok mit tenni. :(
Puszil titeket: Hugi

2 megjegyzés:

  1. *Első és utolsó mondatra beleegyezően bólogat...*
    *Arra szintén bólogat, hogy Carrie nem árulja el a részleteket... Legalább te is megtudod, hogy mi az a szenvedés. Üdv a klubban te "Átkozottul Gonosz, Kegyetlen, Szadista, Kárörvendő Mini Törpe", másnéven Hugi. Én már csak az első neveden emlegetlek :D*

    De komolyra fordítva a szót, én személy szerint addig nem bánkódom az itteni hiány miatt, amíg a másik történetedben BOLDOG fejezet írsz, de ha még sem, akkor kikészíthetlek (""). Szóval, én támogatlak... (xD).

    VálaszTörlés
  2. Hugi!
    A héten kész lesz a szakdoga és jön a következő! Tehát már csak napok kérdése, jobban mondva a konzlensemtől függő dolog :) De én igyekszem. Puszi

    VálaszTörlés